Nog 6 dagen - Reisverslag uit Appingedam, Nederland van Serena Kuiper - WaarBenJij.nu Nog 6 dagen - Reisverslag uit Appingedam, Nederland van Serena Kuiper - WaarBenJij.nu

Nog 6 dagen

Door: serenakuiper

Blijf op de hoogte en volg Serena

04 Juli 2010 | Nederland, Appingedam

Hallo allemaal,

Brazilië zal op dit moment nog wel aan het rouwen zijn om de nederlaag die ze hebben begaan tegen Nederland. Dit weerhoud mij echter niet om beetje bij beetje mijn koffers in te gaan pakken. Of ik nog welkom ben ...?
Vast wel =)

Over 6 dagen is het al zover en van vrijdag op zaterdag zullen mijn ouders mij weg brengen naar Schiphol.
Een hele ervaring, want ik heb nog nooit gevlogen en dan ook nog meteen in mijn eentje. Een mooie kans om alles goed uit te zoeken ;-)

De eerste vlucht duurt maar 2 uur en gaat naar Lissabon. Hier moet ik overstappen om mijn reis te vervolgen naar Belo Horizonte. Hoe lang deze reis duurt is nog een verrasing, ik ga er maar gewoon vanuit dat heel lang moet zitten. Dat betekend puzzelboekjes, tijdschriften en muziek mee!

Er staan nog veel verrassing op me te wachten. Ik weet namelijk nog steeds niet goed wat de invulling zal zijn van mijn tijd daar. Gelukkig heb ik al mail contact gehad met Amala. Zij zal mij begeleiden de komende weken.

Ik hoop dat jullie af en toe vanuit Nederland kunnen mee genieten van mijn belevenissen,

Liefs Serena

• 04 Juli 2010 - 18:00

Marlies Barsingerhorn:

Oeh spannend! Heel veel succes met alles pakken en neem maar lekker veel Questen mee;) Of heb je die al allemaal gelezen? Doe nog even rustig aan (zo goed als dat kan met je drukke week op school) en als je weggaat heel veel plezier! Vergeet niet te genieten van je tijd daar want het vliegt voorbij!
    xx Marlies

• 04 Juli 2010 - 22:38

Jens:

Gaat goed komen. Veel succes.

• 07 Juli 2010 - 06:44

Opa Oma:

Heerlijke eten, en nog even zoo heel dicht bij elkaar en samen aan onze God de plannen overgeven kuske omiiiiiiiiiiiiiii

• 11 Juli 2010 - 07:07

Opa Oma:

Mooie fotoo s van schiphol wij wachten af kuske oma

• 11 Juli 2010 - 11:16

0pa Oma:

Fijn dat je goed bent aan gekomen je zult vast nog heel veel zien de gr nekuske van opa en oma