Het begin - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Serena Kuiper - WaarBenJij.nu Het begin - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Serena Kuiper - WaarBenJij.nu

Het begin

Door: Serena

Blijf op de hoogte en volg Serena

28 November 2013 | Nederland, Groningen

Over een paar nachten is het zover. Dan zal een wereldvreemd meisje helemaal alleen het vliegtuig instappen. Al weken lopen vrienden en familie met tissues te zeulen omdat ze dit gemis nog maar moeilijk kunnen accepteren. Toch gaat het op 5 december (onze glorieuze pakjesavond van de Goed Heiligman) echt gebeuren. Serena zal naar Bangkok vertrekken om vervolgens acht maanden lang op pad te zijn.

De afgelopen maanden heb ik redelijk gewerkt om een zakcentje bij elkaar te sprokkelen. Hopelijk zal het harde werken zijn vruchten afwerpen en kan ik de komende maanden vakantie vieren op de heel veel waanzinnige plekken.
De eerste bestemming is Bangkok om vervolgens door te vliegen naar het land met vele eilanden: Indonesië.
Eén van de eerste toeristische trekpleisters die ik ga bezoeken zijn de Gili eilanden. Sommige mensen beweren dat dit het Echte Witte Strand is dat je tegenkomt in je meest tropische dromen. De teleurstelling zal groot zijn als dit niet het geval zal zijn. Gelukkig wordt ik de eerste dagen in de gaten gehouden door Pei Yu. Een vriendin die ik ooit in Denemarken heb opgeduikeld en in Azië woont. Zelf zegt ze op doorreis te zijn naar haar ouders, maar stiekem weet ik beter. Er is namelijk niets leuker, gezelliger en avontuurlijker dan chillen met Serena Kuiper. Ik ben zo aardig dit meisje te entertainen de voor een paar en tja op hagelwitte stranden zal dat zeker geen straf zijn.

Waar de reis dan precies naar toe gaat weet ik nog niet maar daarom is het des te leuker om mijn waarbenjij.nu in de gaten te houden ;-)

Liefs,

• 30 November 2013 - 13:30

Peter Baringerhorn:

Heel veel plezier Serena en ik zal je met plezier "volgen".

• 02 December 2013 - 17:57

Tante Sjanie:

Lieve nicht . Heel veel plezier een hele goeie reis . Doe de groeten aan onze familie. Snorkelen op de Chili eilanden is een must!! Gewoon snorkel huren niet met een groep mee gaan is duur en niet noodzakelijk. En ALTIJD afdingen bij voorbaat is het eerste bod te duur.

• 02 December 2013 - 20:37

Mamita:

hey lieve serena
    ik wens je heel veel plezier met je avontuur.
    en ik ga je zeker volgen op waarbenjenu.nl
    gr en veel liefs mamita

• 02 December 2013 - 21:06

Ina Thomas:

Nou Serena...wat een geweldig avontuur ga jij tegemoet. Geweldig dat je dit doet. Heel veel plezier en geniet van alles wat je ziet en tegenkomt.

• 05 December 2013 - 08:43

Opa Oma Kuiper:

Moi, dus dat is het begin........ redelijk geslapen?? wij gaan straks even naar Henk, het weer is nu nog goed, op fb van Esther hun lutje wichtje wat mooi kindje en mooi in trose, moi mien wicht dikke knuffel van opa en oma

• 05 December 2013 - 08:54

Marjolein:

Jaloers! Geniet ervan en de Gili's zijn zooooo chill!!!! Groetjes aan Pei XX

• 05 December 2013 - 09:30

Monica:

Hoi Serena
    Wat leuk zeg!!!!! Veel plezier, goede reis en ik ga je volgen via waarbenjij.nu

• 05 December 2013 - 11:20

Hennie Panman:

Geweldig hoor Serena dat je dit avontuur aangaat, dat je maar veel mag zien van de wereld en ons zo ook wat laat proeven van alles wat je mee gaat maken, geef alvast maar dikke knuffels aan mijn schatten in Indonesie en heel veel plezier!!!

• 09 December 2013 - 17:46

Opaenoma Kuiper:

Dag Serena, leuk die foto s te zien.
    op een olivant, en op de fiets, hier alles oke, breien voor Jeremi dikke warme sokken.
    Hoe heet is het zonnehoed op?? en leuk met jou vriendin alle dagen rijst?......
    gisteren erg leuk gehad , met Henk en Willy naar Zeist lange rit maar heel gezellig,
    Rowin had beschuit met muisjes en langevingers en soezen klar gemaakt met heel veel muisjes,
    een broer van Esthermet vr en twee jongentjes waren ook even tekoffie drinken die gingen nog al gauw weer weg, toen snert eten met r br en spek met heerlijke broodjes, Esther vroeg wie wil de baby flesje geven opa Henk riep het eerst, nou Serena zo mooi he, zo gek als zij er mee zijn. toen we weg gingen ook Henk dook nog weer inde wieg om Isa een kusje te geven, echt een helemooie baby, met een schatig jurkje aan en moijo met roze sokjes, en Rowin is ook Gek met haar,
    toen zijn we nog bij J Sj aan ge weest even koffie drinken.
    vanmorgen bldrmeten heel goed 80 bij 130, omhalf12 eten toen naar de begrdienst om half2 van Pie de jonge haar man is de broer van t Janny van mijn broer.
    Eisja heeft een dochter, Laila komt morgen vrkoffy dri, Fokje Sipma eet hier boerk en gaat mee naar muziek midag, en zo alle dagen wat anders..... ge niet er van Laiverd kuske van opa en oma

• 15 December 2013 - 19:19

Opa Oma Kuiper:

Hoi Serena, Opa heeft een beetje uit gelegd opde kaart waar je zit, dat is nog een flink stuk, nou ja niet op je race fietsje......... wij ge nieten van alles verkoop in de Herv kerk vrijdag ,daar na eten in Betingest
    Zondag 4uur kerst zingin met veel kids, maandag verkoop van breispul en kaartenook in betingest,
    dinsdag seni kerst kerk Woensdag kerstd in Bstate Donderdag Mel en Eelco op bezoek, vrijdag kerst in de flat
    nou nou, ieder pondje g...... we genieten er van en jij ook, is het erg warm? kuske van opa en oma