Overvolle tassen met stroopwafels - Reisverslag uit Appingedam, Nederland van Serena Kuiper - WaarBenJij.nu Overvolle tassen met stroopwafels - Reisverslag uit Appingedam, Nederland van Serena Kuiper - WaarBenJij.nu

Overvolle tassen met stroopwafels

Door: Serena

Blijf op de hoogte en volg Serena

14 Juli 2011 | Nederland, Appingedam

Het is weer zover, over een paar uur zal ik vertrekken naar Schiphol.
Met mijn roodgekleurde World Servants tas dit keer. Die is trouwens goed gevuld met onder andere 4 pakken stroopwafels... Ik snap nog steeds waarom deze koeken nog niet geëxporteerd worden = Goudhandel. Dus heb jij deze zomer nog niets te doen... TIP ;-)

Naast die volle tas die nogal wat frustraties heeft opgeleverd vandaag heb ik wel enorm veel zin in de reis.
Die ene extra handdoek wel of niet, wc papier maar thuislaten en dropjes toch maar wel mee.

Verder over Brazilië, Mijn project van 2011!
In Sabinopolis zullen we een gemeenschapscentrum bouwen voor de armsten uit de wijk. Dit is boven op een berg naast het dorp waar echt alleen maar krotjes staan, een watertank en na de zomer (winter in Brazilië) een mooi gemeenschapscentrum. Naast het bouwen zullen we waarschijnlijk weer genoeg dingen beleven zoals heerlijke barbecues (churasco) en voor de rest is het nog allemaal één grote verrassing, oftewel Avontuur. Met een hoofdletter niet te vergeten!

Ik hoop af en toe wat te kunnen posten maar als je meer wilt weten over de reis en project kun je altijd een kijkje nemen op www.worldservants.nl en door klikken naar BR111 (daar ga ik Heen haha).

Veel leesplezier of anti-verveelfertier!

Liefs Serena


  • 14 Juli 2011 - 20:25

    Tante Sjanie:

    Grappig om te lezen dat stroopwaffels ook jou lievelings koeken zijn. Dat zijn die van mij namelijk ook. zit dus in de familie.
    Ik wens je een hele goeie en gezegende tijd toe in brasil

  • 14 Juli 2011 - 20:40

    Marlies:

    Ik kan niet geloven dat je alweer lekker naar Zuid-Amerika gaat! Ik ben erg jaloers! Maar geniet ervan meis ik hoop dat je een leuke tijd zult hebben! En als je nog plek heb in je tas om bv wat slippers mee te nemen dan moet je ze maar meenemen krijg je het geld natuurlijk snel terug haha.. Heeel veel plezier!! xx

  • 14 Juli 2011 - 21:07

    Talitha (en Janno):

    Heeey!! Wat grappig, wij waren vandaag ook alvast wat bezig met de koffer inpakken en met dezelfde frustratie, haha! Kleding mee voor winter maar ook voor de warmte overdag! En ik vroeg nog aan Janno: 'hoeveel handdoeken zullen we meenemen?' HAHA! Nou, jij alvast een hele goeie reis!! En over een paar weken zien we elkaar waarschijnlijk aan de andere kant van de plas!!! ;) xX

  • 17 Juli 2011 - 17:29

    Opa En Oma:

    Dag Lieverd , Fijn dat je goed bent aan gekomen ik zag je in gedachten in het keukentje zitten bij Nico en Trijny.
    Om 1 uur jens en sjany op de stoep ze gingen naar de bapt kerk in app en hadden honger, opa en ik hadden nog wat restjes sla er bij en klaar om5 uur gingen ze weer weg, morgen gaan ze naar een hotel de laatste week voor hun Serena veel werk plezier en dikke kus doi opa en oma

  • 17 Juli 2011 - 19:48

    Janneke:

    Wat leuk!!!!
    Ik ga je volgen :)
    Ik zie dat je veilig aangekomen bent!!
    Veel plezier daar, voorzichtig zijn!!

  • 23 Juli 2011 - 14:31

    Koeno.trijn:

    Hoi Serena, hier koud en guur weer , vandaag debby en jasper en de jongens op visite erg gezellig, nog even naar de wending, maar regen en regen , bonensoepgeeten, lukt het zorg goed voor je zelf kuske oma

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Serena

Actief sinds 20 Juni 2010
Verslag gelezen: 171
Totaal aantal bezoekers 33647

Voorgaande reizen:

05 December 2013 - 03 Augustus 2014

Hippie 2.0

20 Augustus 2011 - 03 Januari 2012

Denemarken:Place to be

15 Juli 2011 - 03 Augustus 2011

BR111 Holanders in Sabinopolis

10 Juli 2010 - 15 Augustus 2010

Brasil sjalalalaaaa

Landen bezocht: